2010. április 27., kedd

Egy kis előadás


Kiselőadást kellett tartani, mert az egyik tárgyamból részben erre kapjuk a jegyet. A témámba nem tudtam kellő mennyiségű matematikát tenni, ettől ideges lettem kissé, ettől túl gyorsan elmondtam az anyagot, amit összegyűjtöttem, húsz-harminc perc helyett lezavartam tíz perc alatt, ettől úgy éreztem, borzalmas voltam, de mikor visszajöttem a koliba, kiderült, hogy a tanártól kifejezetten jó pontokat kaptam előadásmódra és tartalomra is, és a közönségszavazatos pontok is egész jók lettek, úgyhogy nincs okom nyűgösnek lenni. Túl vagyok rajta végre!
(Amúgy a témám érdekes lett volna, mert a klímaváltozásról beszél(t)ünk hárman, és én a múltbéli globális dolgokat kaptam, jégkorszak, kis jégkorszak, ilyesmi, de csak grafikonokat találtam hozzá, más matematikát nem. Viszont volt köztük egy vicces is, mert a kis jégkorszakos grafikon egyik vonala az adott évi hőmérséklet átlagtól való eltérését, a másik vonal pedig az akkor elégetett boszorkányok mennyiségét - bár lehet, hogy csak a boszorkányperek számát, forrása válogatja - jelölte. Ez elsőre igencsak megnevettetett, még ha van is logika a dologban.)

Nincsenek megjegyzések: