2010. május 14., péntek

Álommanó egész héten erre készült


Néha szoktam bizarr és/vagy bonyolult és/vagy szereplőváltogatásos álmokat álmodni, de ez a mai biztos dobogós. Sokáig akartam heverészni, de muszáj volt felkelni, hogy gyorsan leírjam, és még így is rengeteg részlet kihullott a fejemből. Amit meg tudtam menteni - ugyan magyarázatokkal együtt, de - így is több, mint 4000 karakter. Hát igen. És még rajzolnék is hozzá, az utolsó harmad látványát meg kellene tartani, mert lenyűgöző volt. Kár, hogy ehhez nem vagyok elég ügyes. De azért lehet, hogy próbálkozok, csak attól tartok, hogy csak elmaszatolnám vele a fejembeli képet. Majd lehet, hogy ide is beírom, de most nincs kedvem átforgatni még egyszer, hogy kronológikus sorrendbe tegyem, hisz csak írtam, ahogy jöttek a részletek.

Nincsenek megjegyzések: